Jak korzystać z SMSowego Telefonu Interwencyjnego?

SMSowy Telefon Interwencyjny został stworzony z myślą o możliwości zgłoszenia usterki powstałej po godzinach pracy Biura Obsługi Klienta.

SMSowy Telefon Interwencyjny jest telefonem automatycznym. Program komputerowy dokonuje wstępnej oceny przesłanej treści. Sprawdza ją pod kątem zawartości tj. czy zawiera adres, pod którym przyłączony jest Internet (adres przyłącza) oraz czy zawiera podstawowe informacje dotyczące usterki. Następnie taka wiadomość przesyłana jest do pracownika serwisu, który w danej chwili pełni dyżur.

Prosimy pamiętać o tym, iż SMSowy Telefon Interwencyjny jest wyłącznie telefonem SMSowym! SMSy przekazywane są do systemu komputerowego i nie ma możliwości uzyskania informacji telefonicznej pod jego numerem.

Prosimy również pamiętać o zachowaniu kilku podstawowych zasad, które przyspieszają analizę problemu:

  • Każdy SMS (niezależnie od tego ile zgłoszeń zostało wysłanych) musi być podpisany adresem, pod którym podłączona jest usługa. Może to być forma skrócona, ale adres musi być. Dotyczy to szczególnie sytuacji, w której nasz serwis dopytuje się o szczegóły lub poprawność naprawienia usterki. Ze względu na ochronę danych osobowych nie wszyscy pracownicy serwisu mają dostęp do Państwa danych. Podawanie imienia, nazwiska czy numerów umów, dokumentów, zamówień lub innych danych uniemożliwia zajęcie się usterką w godzinach nocnych.
  • Diagnozując problem z dostepem do Internetu zalecamy w pierwszej kolejności restart prądowy urządzenia (odłączenie przewodu zasilającego na 5 sekund, jego ponowne podłączenie i odczekanie około 2 minut, następnie zalecamy sprawdzenie czy usługa działa).
  • Mile widziany jest prosty opis usterki (w miarę Państwa znajomości zagadnień technicznych). Prosimy pamiętać, że podanie nieaktualnych danych wprowadza serwis w błąd i utrudnia identyfikację problemu.
  • Gdy zapytamy o numer IP to należy podać aktualnie pobierany z naszej sieci, a nie ten przydzielony podczas podłączenia usługi lub zanotowany kilka miesięcy wcześniej. Jeżeli korzystają Państwo z routera to należy odczytać numer IP jaki pobiera router z naszej sieci.
  • Prosimy również pamiętać, aby SMS zawierał informację od kiedy trwa usterka lub w jakich okolicznościach wystąpiła. Jeżeli np. w budynku brakowało zasilania (awaria elektryczna) i po powrocie zasilania brakuje dostępu do Internetu to jest to ważna informacja.
  • SMSy nie gubią się to znaczy, że nie ma potrzeby wysyłania kolejnego zgłoszenia. Jedno zgłoszenie w zupełności wystarczy. W przypadku, gdy zgłoszenie zostanie przekazane do realizacji, a nadejdzie kolejny SMS, to zostanie ono automatycznie zwrócone do operatora celem oceny czy przypadkiem nie nadeszły nowe informacje - prowadzi to jedynie do przedłużenia akcji serwisowej.
  • SMSy zawierające pytania, prośby i zagadnienia wykraczające poza zakres obsługi SMSowego Telefonu Interwencyjnego są pomijane. Prosimy pamiętać, że SMSowy Telefon Interwencyjny to nie Biuro Obsługi Klienta! Zakres jego działania ograniczony jest do awarii skutkujących całkowitym brakiem usługi dostępu do Internetu. Tematy takie jak brak płatności, wolne działanie Internetu, zmiany konfiguracji planów taryfowych czy zawieranie umów wykraczają poza ten zakres.

Przykładowe zgłoszenia w postaci SMS:

Wroclaw, Grabiszynska 333/15, nie dziala od godziny, przestala sie swiecic dioda na porcie WAN routera.

wroc grab 333/15, po burzy zasilanie w budynku wrocilo a internet nie

W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

SMSowy Telefon Interwencyjny

Czynny poza godzinami pracy biura!

+48 504 565 986
Śr.: 08:00-20:00 Do zamknięcia pozostało: 0g 0m Do otwarcia pozostało: 0d 0g 53m
Masz pytania? Zadzwoń lub napisz.