Czasami zdarza się, że nasz Klient doświadcza zbyt wolnego działania usług. W takim przypadku, przed kontaktem z nami, należy upewnić się, że najczęstsze problemy z szybkością zostały wyeliminowane, a podstawowe czynności serwisowe nie miały wpływu na szybkość.
Prosimy o:
- Sprawdzenie szybkości Internetu bez routera – komputer, na którym chcemy przetestować szybkość Internetu, najlepiej jest podłączyć bezpośrednio do naszej sieci (bez pośrednictwa routera) - przewodowo. To routery, a także bezprzewodowe połączenia WiFi są bardzo częstym źródłem problemów z szybkością i stabilnością połączeń internetowych. Zajęte pasmo radiowe w mieszkaniu Klienta, zakłócenia z routerów z sąsiednich mieszkań czy w końcu niewłaściwa konfiguracja lub niewłaściwe parametry techniczne samego urządzenia.
- Sprawdzenie szybkości Internetu kilkukrotnie, o różnych porach dnia.
- Ponowne uruchomienie routera poprzez jego odłączenie od zasilania (na kilka sekund) – problemy z szybkością wynikające z zawieszania się routerów eliminujemy wyłączając urządzenia z prądu i ponownie je włączając.
Jeżeli wykonali Państwo powyższe czynności i dalej doświadczają problemów z szybkością usług, prosimy o wykonanie zgłoszenia zgodnie z instrukcją zawartą pod adresem: test.GENERACJA.pl.