Do każdej usługi świadczonej przez naszą sieć zapewniamy możliwość samodzielnej jej konfiguracji. Konfiguracja następuje poprzez System Zarządzania Kontem.
Zmiana planu taryfowego może nastąpić w dowolnym momencie jednak będzie ona widoczna dopiero od kolejnego okresu rozliczeniowego.
Poniższe ilustracje obrazują jak zmienić plan taryfowy krok po kroku poprzez System Zarządzania Kontem.
1.
Przechodzimy do Systemu Zarządzania Kontem i logujemy się przy pomocy uzyskanego loginu oraz hasła. Operację zatwierdzamy przyciskiem Wejdź:
2.
Po zalogowaniu się w systemie, z menu po lewej stronie, wybieramy zakładkę lan i opcję Zmiana taryfy:
3.
Po prawej stronie pojawi się lista, z której należy wybrać interesujący nas plan taryfowy i potwierdzić nasz wybór przyciskiem Wybierz:
4.
Po zatwierdzeniu wyboru pojawi się informacja o wybranym planie taryfowym oraz datą, od której plan ten będzie obowiązywał. Jeżeli źle wybraliśmy to możemy ponownie wybrać inny plan taryfowy z listy (Wybierz) lub po prostu usunąć nasze zlecenie (Usuń zlecenie):
5.